garkgurk.

Eylül 16, 2013

artık bi şişe maden suyunu tek başıma, tamamen kendi soluk borumla, kendi nefes borumla, kendi gırtlağımla, kendi kıçımla, kendi çişimle bitirebiliyorum. bu yazın tek başarısı bu. yaz çoktan bitti. maden suyum bitince ki ben ona çoğunlukla “soda” derim, gaaark sesi çıkardığım da oluyor. maden suyu ve soda arasındaki farkı bilmiyorum, kulağıma çalındı ama ilgilenmedim. fotoğrafa resim dememek kadar elzem mi bu fark, bilmiyorum. bazen sırf inadına resim diyorum, bazen de resim diyenlere kınayan gözlerle, büzüşük beyin loblarıyla bakiyorum. ne biçimim. maden suyumun son birkaç damlasına geldiğimde, çoğunlukla şunu düşünürüm: bununla yüzümü silsem mi? mesela geçenlerde yine bu soruyu sordum kendime -kendime soruyorum çünkü o an bana soru soracak başka kimse yoktu civarda. cevâben avcuma bocaladım maden suyunu, ki ben ona soda derim genelde, suratımı sıvazladım sonra da sıçıp sıvadım. hayır canım sıvamadım, sadece bunun buraya çok yakışacağını düşündüm ve bana hiç yakışmayacağını da. oldu bi kere :(

*harflerim neden degişti.burp burp burp

Bir Cevap Yazın

