“seni vuran beni de vursun.”

Eylül 16, 2012

bu öyle bir aksamdi ki, türlü yorgunluklar, esya toplamalar, heyecanlar, gitmeler, üzgün bir baba. ve cay ve misir ve birkac zirva.

sonra gece:

bu öyle bir gece ki, yanip batasi dünyanin tüm acilarini ben paylasiyorum. hepsi benim degil, ben onlari sahipleriyle bölüsüyorum, ekmek bölüsür gibi. lokma bölüstügüne canini da verirsin bi zaman sonra. birinin oglu ölmüs, icim acidi. biri coktan sürgünde ölmüs, icim acidi. biri kalpten ölmüstü, cansiz bedenine baktim, ayakucunda okudum ona birkac dua, icim acimadi da, sanki yandi. ananecim.

simdi büyük laflar edenlerle bazi problemlerim var. onlari da cözünce, ipleri kesmis, ucmus, gitmis olacagim.

beni hic tanimadigin konusunda sonuna kadar arkandayim.

beni cok iyi tanidigin konusunda konusmaya kiyamiyorum.

üzgünüm.

9 Responses to ““seni vuran beni de vursun.””

  1. buyuveseker Says:

    kizim sen blogunun adini kendin mi koyduydun? kim koyduydu ?

    Beğen

  2. buyuveseker Says:

    blogunun duvarina bislerim.

    Beğen

  3. buyuveseker Says:

    usta splinter.selami veriyorum sana,o sekilde.

    Beğen

  4. alaettin keykubat Says:

    enaveno havşa gurba.

    Beğen

  5. buyuveseker Says:

    ninja kablumbagalari taniman yeterli brokoli.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

