antisemik.

Mayıs 11, 2012

 

yine bi aksam cok canim sıkılmıs, indirmisim bir oyun. cok gizemli, cok mistik, cok fantastik bir hafiye oyunu. solda kelimeler, sagda bir sahne. soldaki  nesne isimlerini, sahnede bulup, fistekliyorsun. kelimeler ingilizce. e bende de ingilizce bi yerde. bilemediklerimi google görseller olsun, zargan olsun, tariyorum. bir bir patlatiyorum. bi zaman sonra, oyundan da sıkılıyorum, ne bu lan sözlükle mi ugrascam diyip, rastgele tikliyorum sahneye. belki tutar diye. el yordami. mesele bu iste. tamamen el yordami. bu halti yerken, aklimdan hayatim gecti. el yordamiyla aradiklarim falan. körebe mendili gözümdeymis de, ellerim öne uzanmis, sarilacak dal ararmis da, olmadi agaca toslarmis gibi. ne oldugunu bilmeden, öylece, gelisine aranmisligim vardir. buldum sanip cöpe attigim, buldum sanip bunadigim, buldum sanip buldugum ama kaybettigim falan.. hepinize olan seyler iste. özel biri olmadigimi bildigimden, basima gelenlerin pek cogunun sizin basiniza da ha geldi ha gelecek oldugunu biliyorum. galiba ilk defa muhatabim sen degil, siz. cok ciddi, cok resmî, cok seviyeli bir beraberlik olacak bu sanki.

 

Bir Cevap Yazın

