mandalina.

Kasım 23, 2011

kücük köstebek, ebegümeci, tavsanim, anam bacim, sevgili günlügüm, nehirlerdenizlerakarsularkaptanlaraliler. farkina var, deliriyorum. delirium neydi, hatirlamiyorum. sarki belki, bilmiyorum. istemeden sürekli kafile yapiyorum. bence beni bi kafileye katip göndermenizin tam zamanidir. tek kisilik dev kadro olayim, o dag senin, bu mezra benim, gezinip tüttürüp durayim. cimlere yayilayim, ciceklere dalayim. kedilerle gözgöze gözlerimi doldurayim. dolu gözlerle kacacak delik arayayim. arayacak daha degerli bir sey yok. kacacak delik iyidir, güzeldir, vefâlidir, cüretkar ve bahtiyardir. yerindibinde olmasi muhtemel, olmadi gökyüzündedir. görmüyor musun? nefret dolu satirlar.. uf, cok ayipladin beni. ayiplama, basina gelir sonra. her gitcem dedigimde arkasiyla bana gülen lanet suratlar, gittigimde de gülün. helva kavurup, tapin onlara. bildircin etlerini didikleyip, tavuklu pilav diye kakalayin insanlara. alkolsüz kola arayin, helal damgasi vurdurun sincaplara. en sevdigim seylerimi bilen bilir, gömün yanima. onlara ayri, bana apayri mezar tasi dikin. onlara bokpüsürbitpazariürünleri yazin, bana sapsizüzüm. gidiyorum lan. senden nefret ettigimi unutma. aslinda hazir sükran günü gelmisken, hindi keselim biz, hindileri cok severiz.

Bir Cevap Yazın

