olmadi.

Ekim 17, 2011

Bugün sirf görme engellilerin karanligini paylasmak adina, gözlerim kapali gördüm bazi islerimi. Ezberlenmis motor hareketlerle, simsiki yumuk gözlerle. Ebedî karanlik, ebedî hüzün, ebedî yalnizlik..

Ben bi kafesteyim son günlerde, haftalarda ve hatta aylarda. Körebe gibi, gözlerimde sümüklü mendil. Dolaniyorum, tavanda yürüdügüm bile oldu örümcekadam gibi, yok, cikis yok. Elimden tutan var mi? O da yok. Ne var? Bi pok yok. Bu, sey gibi; sanki atladim, düsüyorum. Carpamiyorum bir türlü betona. Carpsam rahatlayacagim. İki secenek, belki üc. Ölüm-kalim. Ama arada olmak.. Âraf. Ölümden beter. Ben zaten ölmeyi seviyorum. Yani ölmek oldum olasi sevimlidir, canimdir, cicimdir. Sen beni birakip gittiginden beri, ben, pic gibiyim. Acik ve secik. Baska kimse olmasin. İstemiyorum. Lütfen gelip tut elimi, sana saatlerce yalvarabilirim. Pic olmak var, bir de pic gibi olmak. Adim atsan izin kalmaz, tükürsen damla düsmez. Gülsen, duyulmaz. Aglasan, yastikta rimel izleri. Yapayalniz. Ve soguk. Ve aciz.

Sen beni birakmazmissin, öyle diyor büyükler. Ben mi biraktim seni? Nasil yedim bu halti? Neyime güvendim? Neyine güvendin ha, B.? Toparla hadi.. Yok. Tikanik. Bulanik. Yol göster diyesim geliyor, diyemiyorum. Benim dilemeye yüzüm kalmamis, yüzsüzlükle yüz sürsem. Ah, bi gelsem. Sadece gelsem, yanin varsa yaninda, yoksa neyin varsa tam oranda dursam. Beynim cok ilkel, algilayamadikca boguluyorum. Kibir öldürdü beni, yasamiyorum. Gidip geliyorum. Ben senden bi kucak dileniyorum. Somut soyut büyük kücük yüksek alcak sade süslü, umrumda degil. Senin kucagin olsun, sicak olsun, kucaginda ben olsun. Cünkü böyle yasamak beni cürütür. Korkarim hem ben, korkuyorum ki zaten. Ben sensiz pic gibiyim, yetim-öksüz olmak neymis, ben sensizligi tadiyorum. Ve sen yoksan, benim zeytin cekirdegim bile yok. Sen yoksan, ben niye varim? Cagirsan beni..

Bunlari üstüne alinan beser, aklindan yoksundur, bunu da iletiyorum.

One Response to “olmadi.”

  1. safakonder Says:

    gerektiği kadar sarsıcı…

    Beğen


Bir Cevap Yazın

