bulut fali.

Ağustos 26, 2011

Kulunun nasil sıkılgan oldugunu bilen-gören-duyana;

eglensin-oyalansin-hamd ederekten tefekküre dalsin diye, basimin üzerini yildizlarla bezeyen, yetmezmis gibi -ki yetmezmis demek ki- leziz bir karpuz dilimini andiran pamuktan beyaz, isiktan parlak hilali, minik yildizlara reis kilan Rabb’e, derin duygular besliyorum.

Bunda bi’ beis var mi?

Olmadigina imân ediyor ve ekliyorum;

Hamd sana mahsus, bunu biliyorum

Ben sana mahsusum, seviniyorum

Mahsuscuktan yazmiyorum

Takkem önümde, seni düsünüyorum.

6 Responses to “bulut fali.”

  1. ruby Says:

    nevi şahsına mahsus bir dua bu bence.
    güzel bence:)

    Beğen

  2. madalle Says:

    bence de:)
    yine gel.

    Beğen

  3. ruby Says:

    gelicem. mütemadiyen :)

    Beğen

  4. yokumaslında Says:

    ben okuduğum her şeyde yaralanıyorum bu duayı bende düşünmeliydim o kadar güzel ki düşünemediğim için kıskanıyorum.seni çok seviyorum

    Beğen

  5. yokumaslında Says:

    sevmezsen döverim.ciddiyim.murphyi elinden alır raskoyu 5 yerinden bıçaklarım.şiddetli meyyalim var!

    Beğen


Bir Cevap Yazın

