ordövr.

Ağustos 23, 2011

bülbül yuvasi diye sac varmis, tatli varmis bi de. kadayif varmis tel tel, dökülüp sacilip yapisip kotarilirmis.

hep ayni yüzler varmis, gözler, sözler, tökezlemeler ve suskun bakislar varmis.

suskun sususlar varmis, susamis sular varmis, sacma cümleler varmissa bile kime ne.

hadi ben cok kötüyüm, pisim, lanetim, arsizim, tipsizim, asiyim, kirliyim de; aynan var mi canim? yoksa ben sana yardimci olayim.

dev aynalari, dev masallari, dev analari, deve dikenleri degil konumuz. kirilip ugursuzluk getiren aynaya suc bulma, seni gördügü icin tuzbuz oldu o, uydurma.

bu yazi -mis’li gecmis zamana ithaf olunacakti, araya karismis, kusruma bakma.

misafir gelmis, pasta getirmis, bu güzel kizin yeni hayati kutlanmaliymis.

kutladik, yedik, ictik, doymus görünüp aciktik. acik acik konusamadik. konustukca yanildik. biz hep sandik.

bazen öyle sözler söylüyo ki bu kadin, payima apismak, sasirmak kaliyo. ben yapmadim, miki yapti cümlesi sana ne ifade ediyo? beni buradan alip, hoop 3-5 sene önceye savuruyo.

 

 

-3’ün 5’in

lafini yap,

ses siz lik ten

nef

ret

e

di

yo

rum.

 

 

Bir Cevap Yazın

