“mutlu etmeyen mesgul etmesin.”

Mayıs 12, 2010

kabuk degistiriyorum. kilif gibi, o eskiyi üzerimden söküp atiyorum. arkamda ölü deri tabakamin kalmasina izin vermiyorum bile. cakmak tasiyla atese veriyorum.küllügün külleriyle külliyen öteliyorum. yok oluyo. cünkü ben öyle istiyorum. baharin kokusuk-alerjik havasiyla burnumu tanistiriyorum. kasinip hapsiriyorum. sonra huzur dolar gibi oluyorum. bünyem huysuzlaniyo. yok canim, sirasi mi diyo. evet canim, sirasi. siraya girmeden önce numara aldiniz mi? alisilmadik seyler beni huysuzlastiriyo. sonra kasagilanan at gibi dinginlesiyorum. dinleniyorum. diniyorum. ben gidiyorum. sonra geliyorum.  mesaj kaygisi tasimayan bi ileti görmüstüm bir zamanlar, sevmistim. hala seviyorum. iste bu;

” mutlu etmeyen mesgul etmesin. “

One Response to ““mutlu etmeyen mesgul etmesin.””

  1. buyuveseker Says:

    mutlu etmeyen mesgul eder de
    mesgul etmeyen mutlu eder mi?
    etmez.
    uzunca bir mesguliyetten sonra gelir
    belki de mutluluk bilinmez.
    bilmediklerim degil de
    bildiklerim oldu heb basima bela.
    ise yaramayanlar girsin cukura.
    iste orada hela .

    büyüksün bsbbd.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

