caydim.

Nisan 7, 2010

Caydan bikmak mi?

Nefes almaktan bikmak gibi bir sey bu.

.avatar;cizgifilmolan.

6 Responses to “caydim.”

  1. Rüzgar Says:

    çay içmeyi hayatında bir ritüel olarak kabul edip uygulayanlara gelsin o zaman

    Beğen

  2. madalle Says:

    hepsi sirketten; sirket naylondan.

    Beğen

  3. Hulia Says:

    Madalle!!!
    açıyorum bakıyorum.
    anladık çayı hepimiz seviyoruz damarlarımızdan akıyor.
    ama devam yazmaya.litfen ama.

    Beğen

  4. buyuveseker Says:

    Sevgili bsbbd.
    Sana yorum yazma zevkinin mahrumiyetini hissedeli cok zaman olmadi.
    simdi hissettim.
    simdi yaziyorum.
    aninda olusan hisler.
    aniden belirtilmelidir.
    yoksa adamin icinde kalir.
    batlayiverir mazallah.
    benim icin yazilarindan birinin yorumunu acar misin?
    lütfennn!
    Sana suanda en samimi halimle yalvariyorum.
    iri gözlerinden kacmaz bu yazdiklarim biliyorum.
    evvelinden birkac güzel cumle sunuyorum.
    simdilik bölece kalsin gidiyorum.
    yazdiklarimi burada “nokta”liyorum.
    ah askk Sen nelere kadirsin.

    ploop

    Beğen

  5. madalle Says:

    iri gozlerim parcali bulutlu
    desmek istiyorum iri gozlerimi
    iri gozlerim mesajini aldi, yorumu acti
    iri gozlerime iyi gelecek biseyler soyle hadi
    bari sen soyle
    yoksa katil olcam
    iri gozlerimi katletcem
    katl.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

