yeterince kötü.

Mart 1, 2010

Önceki gece bogazimda peyda olan o aci, demek bu güne; bogazimdaki koca yumruga bi hosgeldinmis sadece. Tanistiklarina hic memnun olmadilar. Ben de memnun degilim. Memnuniyetsiz ve meymenetsizim. Hayir, bu sefer korktugum olmayacak. Düsmüyorum sadece cömeliyorum. Yorulmusum, soluklaniyorum. Tepemde ucusan mermilerden sakinmak adina; biraz egiliyorum. Ama kalkmam an meselesi. Biliyorum. Cünkü hic bise yokken de vardi o. Aslinda onlar hep hicti. Ya hep ya hic. Rendeleniyorum. Yukari, asagi, yukari.. uff.. Canin mi acidi? Olur o kadar canim; sira elinde. Kendini rendele. Sonra hayretle bak senden kalan artiklara. Cikan pis kokuya, yesil dumana.. Sifatindan utan, yüzüne tükür. Tükrügüne aci. Edebiyat parcala. Hadi. Ben güzelim, kadinlar berbat diyen Mori; sözüm bu kez sana. Berbat olan sadece onlar degil. Berbat olan bi kase dolusu patates salatasi da olabilir. Cünkü tuzu kittir ve kitligi gidermek kimsenin isine gelmemektedir. Cünkü öylesi isleri degistirebilir. Cünkü damakta kalan tad maazallah ve kazara güzel olursa; unutmak o denli zor.. Avunmak o denli zoraki. Elde avucta kalana bakmaya basladigin an.. İste simdi sen misir patlatmakla yükümlüsün. Hem de sekerli misir. Hayatina biraz seker kat. Sana katamadiklari kadar. Pandalarla güres, on iki adet seker kamisi amac. Canini yakabilirler. Gül ve gec. Gecemediklerini derin bi cukura göm. Gecemedigin her seker icin tuzluklar biriktir. Tuzluklarla seker serp diline. Tatli dil cikarir deliginden sürüngenleri. Kategorilerine sigamadim, sigdiramadiklarini da göm o cukura. Devedikeni tohumlari serp tuzlukla topragimin üstüne. Nasil da cok amacli her sey.. Oysa o sadece bi tuzluktu ve tek istedigi salatana zevk katmakti. Senin kadar zevksiz olamadi. İse yaradi. Anlamadigin icin utanma koc, anlaman icin biraz zaman gerekli.

6 Responses to “yeterince kötü.”

  1. gamigumi Says:

    bence de anlamam için zaman gerekli=))ama mutfakta fazla kaldın herhalde…

    Beğen

  2. hulia Says:

    tuzlukları boşaltalı çok olmuş biri için cümleler daha bir anlamlı.

    Beğen

  3. madalle Says:

    direkten dönen bi yazi icin yorumlar daha bi anlamli :) hü.

    Beğen

  4. Hulia Says:

    Be. sen servise sun yazılarını biz afiyetle okuruz,direkten dönmüşü bile güzel.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

