kis günü günes gözlügü

Ocak 30, 2010

o son nefesi cekerken

hic bitmese dedim

hic bitmesin istedim.

actim kapiyi, havalandirdim.

sinen kokuyu icime cektim.

aslinda ben üsümeyi hep sevdim.

5 Responses to “kis günü günes gözlügü”

  1. buyuveseker Says:

    elâ gözlü kücük hanim;
    türkceden sabka kalkali uzun zaman oldu lâkin,
    sabka Sana da bana da yakisiyor.
    öteki türlüsünü yazamazdim.
    ah bsbbd beraber kahve icsek ya.
    bir kartanesi olsa da dilimizin ucuna konsa ya.
    günes gözlügü de takalim ama benim astigmatim buna musade etmeyebilir..
    ahh acilarr.

    Beğen

  2. madalle Says:

    bize yakismayan üc bes sey var ki, bu ikimizce de mâlum; -ah affedersin yine sapka kullandim, bi miktar utandim- onlari def etmeyi pek severiz.
    evet bsbbd.
    beraber icsek, beraber söylesek, beraber kussak ve okuyan herkesin aklindan gecen o ilk seyi de beraber yapsak. sana müsade etmeyen o hain astigmat beni de zaptetmisken, günes gözlügü neyimize pamuk kralicesi.. tak at gözlüklerini ve takil pesime kovboy..
    william tell kahve yapicak biz fal bakiciiz.

    Beğen

  3. Hulia Says:

    Herkes benim düşündüğüm şeyi mi düşünüyor,cevap beklemekteyim.

    Beğen

  4. madalle Says:

    önce ne düsündügünü bilelim hü.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

