levazim.

Ocak 10, 2010

rüzgâr topu bana savurmus. ben kime savurcam bilmiyorum. sut ve gol.

2009′a girerken gözlerinizi kapatıp neyin olmasını dilediniz, sonuç ne oldu?

Gözlerim acikken neyi diliyosam, o zaman da onu diledim. Bise dilerken sonucuna odaklanmaya lüzum olmadigini ögrendim.

2009′da sizi en çok mutlu eden neydi?

İkinci eller, kutular, elmalar.. bsbbd kokulu seyler.

2009′da sizi en çok üzen neydi?

Bendim.

2009 sizce ne renkti? Neden?

Renginden ziyade dokusu bi garipti. Tafta kumas gibi, yanar dönerdi.

2009′u tek bir cümleyle nasıl anlatırsınız?

On, dokuzu aratmasin. Amin.

Yılbaşı hediyesi olarak ne almak isterdiniz?

İcinde geyik olan kar küresi.

Bu gece saat 12 olduğunda dileğiniz ne olacak?

Az ve öz dilemek.

6 Responses to “levazim.”

  1. Rüzgar Says:

    “Gözlerim acikken neyi diliyosam, o zaman da onu diledim. Bise dilerken sonucuna odaklanmaya lüzum olmadigini örgendim.”

    Bunun üzerinde düşünücem

    Beğen

  2. marlene Says:

    az ve öz diledik.amin…en sonunda:)

    Beğen

  3. fatma Says:

    donuk birkaç soru üzerinden derinliği yavaşça akıtan ender nadir entel insan. mı?

    Beğen

  4. Hulia Says:

    fatmam.aynen öyle.9 10’u aratmasın.amin.

    Beğen

  5. madalle Says:

    yok, ben kararliyim. on, dokuzu aratmasin. amin :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

