rimelim akti.

Aralık 17, 2009

baba bana bi masal anlat.

susmamani istiyorum cok bencilim.

ama susma.

7 Responses to “rimelim akti.”

  1. gamigumi Says:

    ilgi çekici yazılarınız var.İki günümü ayırdım blogunuz için an itibariyle yazılarınızın tamamını okumuş bulunmaktayım=))artık takipçinizim…İnşallah yazılarınız çizgisini bozmadan devam eder…

    Beğen

  2. madalle Says:

    :)
    bu kadar zamanini aldigim icin üzüldüm diyemem. cok sevindim. insallah öyle olur

    Beğen

  3. buyuveseker Says:

    benden aldigin tum zamanlar icin otur ve üzül bsbbd.

    Beğen

  4. madalle Says:

    senden aldigim tüm pamuklar icin de oturup sevinim mi? bu ne bicim bi denklem böyle, rahat dur.

    Beğen

  5. Hatice Says:

    arayip sorsana beni :)
    sesin soluğun çıkmadı desene!
    hastayım ya hu öğrensene :P

    Beğen

  6. rumeysa Says:

    hey! Aştın evet. Peki orada hava nasıl?!

    Beğen

  7. madalle Says:

    hey! burada hava yer yer bulutlu, günesli ama yakmayan cinsten.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

