kabuklu badem ve öteki.

Aralık 2, 2009

keske denmezmis.

peki o halde, keske demiyorum.

ama isterdim ki hayvanlar da dua edebilsin.

cünkü ben; tanimadigim hayvanlari besliyorum.

mücevher kutusuna onlar icin kirintilar biriktiriyorum.

cünkü ben; kutulari severim. ama mücevherleri sevmem.

kirintilari da sevmem aslinda. bi türlü bitmek bilmeyen seylerdir onlar.

kendimce ve basitce bi yol buldum; onlari bi kutuya hapsetmek..

sonra da köseye dökmek.

kis uykumdan uyanip disari adim attigim zamanlarda..

( iceri adim atmak yasak bu arada ).

bise yapiyo olmanin veya bise yapiyo oldugunu sanmanin dayanilmaz hafifligi.

yok olmayi istemek günah mi?

.busaricokparlak.

2 Responses to “kabuklu badem ve öteki.”

  1. buyuveseker Says:

    Seni coook Seviyorum bsbbd.

    Beğen

  2. madalle Says:

    bu konuda ben de cok istikrarliyim bsbbd.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

