yirmilik patlamasi

Kasım 13, 2009

cindrella manhicbise yazmak istememekle birlikte bu resmi gelen-gidene göstermek istedim. görün; pek gösterisciyim. bi de kendimle celismeyi cok iyi bilirim. bise yazmak istemeyen de benim, israrla yazmaya devam eden de ben.  ben10 denen veletten nefret ederim. ne maharetliyim. olamaz. kek de yapabilirim. yok artik  dedigini duyar gibiyim. ama benim asil duymak istedigim; mfö’den gibi gibiyim. ha unutmadan; fotografa resim denmeyecegini de iyi bilirim.

*insan der ki; o sarki mfö’nün degil. affetmiyorum.

11 Responses to “yirmilik patlamasi”

  1. buyuveseker Says:

    lan Sen ne ihtisamüstüihtisamli bise oldun böle.
    etkilendigimi belirtmeliyim.
    ploop

    Beğen

  2. madalle Says:

    etkiye tepki mevcut belirtmeden gecmeyelim.
    bsbbd.
    :M

    Beğen

  3. birha Says:

    sınır falan tanımaz oldun. iyi oldun. bu ne güzelliktir? :)

    Beğen

  4. madalle Says:

    bu daha hic bise.. sanirim bi kac güne burasi yikilcak. megaloman oldum.

    Beğen

  5. Rüzgar Says:

    ne olursan ol ama megoloman olma
    çünkü ben ulucam :hih:

    Beğen

  6. madalle Says:

    tamam,o halde ben son ütücü olcam.
    mega boy ütüleri mega buharli ütülerle yapip, basarimla övüncem. lego olcam sonra da
    yap.. boz.

    Beğen

  7. kahrolsun bişeyler Says:

    Zatalinizin kullandığı dilin aslında pekâlâ safî bir Türkçe’den ibaret olduğunu görüp ilerleyen zamanlarda soyut olmayan sizin yazılarınızı okumak hoşuma gidecek. Güzelmiş.

    Beğen

  8. madalle Says:

    pek âla safinazim ben.

    Beğen

  9. Hulia Says:

    haha. şiddetle muhtemeldir bu.o kısmı es geçemedim seversiniz malum.

    Beğen

  10. madalle Says:

    evet, sayenizde herkesce malum.

    Beğen

  11. jas.. Says:

    burası keyifli bi yere benziyor…takipteyim :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

