bsbbd vol.2

Ekim 2, 2009

bu sana acik bi mektuptur; kapali seyleri sevmezsin sen. sürpriz mürpriz yapilmasin sana. neyse vukuat, acik oynamali sana. di mi.. di.

simdi marsmelov kapli elma sekeri kumkumam; sana bi kere daha sükrettim bugün. yok lan, sana degil. seni verene. evet, bu daha dogru bi anlatim oldu. dil ve anlatim dersi koymuslar liselere simdilerde; iyi ki bizim zamanimizda yoktu. Lâkin; ne dilimizde kemik ne de anlatmaya mecal mevcut bünyede. sadede gelirsek ki ben cok severim sade keki haha, cok eglendim birden.. neyse. dilegim o ki; üst-alt-yan-capraz kapi komsum ol bi zaman.. kekini cirp bize cik, kahvemi icip kapatip fincani üstüne bi yüzük koyaraktann size cikayim. ay birden size dedim; bu bi isaret mi :S olamaz. olsun olsun. pek cok istedim bunu diger pek cok istegimi pek cok istedigim gibi. an itibariyle dikkatim dagildi, devam edemiciim. kisa ve öz olsun; beat.

kihkih

One Response to “bsbbd vol.2”

  1. buyuveseker Says:

    bütün beyaz lebleblerimi cayinin icine dolduricim seker niyetine karistirarak icmen icin bsbbd.
    bogazina takilan biseyler olursa.ben sirtina vururum iki tane Sen meraklanma.nefes alisin normal akisina döner.mööö’ler durursun yeah !

    Beni bu kadar desifre etme carbicam lan! nedir bu böle? okuyanlar cözmesin beni mazallah huyumu,suyumu bilen birileri olur da tahtalara vurmalari gerekir benimle ilgili birsey daha okumamak icin.
    ki; benimle karsilasmamak icin ölmeleri gerekir ve ölsünler mümkünse umrumda mi?
    nooooo. degil.

    yazan:Seni yeni sübrizleriyle mutlu etcek olan bsbbd.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

