adresim ayni.

Temmuz 18, 2009

Kendimi yine biseler isterken buldum. Sasirdin mi, ha? Sasirma. Alisma. Bekleme. Yap! Neyi mi? Geregini.

Mektup istiyorum. Haydan gelip huya giden degil. Oralardan taa buralara kosar adim gelen. Sonra o mektubu yenmis tirnaklarim ve titrek ellerimle gidip posta kutusundan bizzat almak istiyorum.  Titrek ellerime titresim katmak, kizarip bozarmak istiyorum. Uca uca eve cikmak, en -son ütücü- halimle yapilacak ne kadar ütü varsa ütmek, bal döküp yalamaya elvericek sekilde temizlik yapmak, 34 kap yemek pisirmek, en aptal 3 rengi birlestirerek üzerimde, kendimi sokaga atmak istiyorum. Bunca hengâme canimcicimmektubunu ertelemek icin. Hastayim ben cünkü. Böyle olunca tadina daha bi varirmisim gibi geliyo..

kabiliyetsizböcük.

Ne ise.. Sonra vurucam kendimi deniz kiyisina. Picnic örtümü almadim, olsun. Cimlere yayilcam. Yan gözle bakanlara kem gözlerimle ölümcül bakislar firlaticam ve kafalari yarilcak, evet. İtina ile gül kurusu zarfi acicam. Cikarticam mis kokulu canimcicimmektubunu, hep yaptigim gibi önce hizli hizli okuycam. Sonunu merak edicem, acele edip ecele gidicem. Kötü bise yokmus diye bi ohh! cekip basa dönücem. Temiz hava sahasina bir darbe vurucam.

Ve.. Her satirini beyincigime kaziycam. Yaklasik 3 saat 28 dakika gözüm bi adalara bi canimcicimmektubuna bakicak. Dördüncü saatte biraz zirliycam ve bir darbe daha.. Sonra toparliycam pilimi pirtimi ve ne biraktiysam geriye hepsini. Ayyas olcam sokaklari arsinliycam. El yazin elimde, evin yolunu zor bulcam. Bulmasam ne olur ki hem? Hic.

Bana bi dolmakalem lütfen. Cevap yazicim.

3 Responses to “adresim ayni.”

  1. buyuveseker Says:

    uzun eller,kisa eller,küt tirnaklar,dolma parmaklar..
    aslolanlarsa yazilanlar..
    güzelliklerin arkasindaki karabasanlar..
    agzi normal gibi görünse de öle olmayan minnolar ki;
    onlar birtek kelime dahi yazamazlar.
    taklit dahi edemezler.
    bunu yazib,aglaticak olan bir adamdir.
    elleri,gözleri,agzi,özü,sözü birdir.
    ve öyledir ki binbirgece masallarina gidilicek tek bir kisidir.

    ucan halinizi ben alirim siz mektublasadurun.

    Beğen

  2. fatma Says:

    bu yazıyı (ve diğerleri içinde her satırını kopyalaypı yapıştırabilirsiniz)başımın tacı yapıyor, günde en az 1 saat telefonumda 23 saat ise zihnimde dolaşan bu kutsal arkadaşımı geç farkettiğim içinde kendime cimcik atıyorum.

    Beğen

  3. madalle Says:

    gec olsun güc olmasin demisler. gec bulup erken kaybetme de.. gerisi möhim degil

    Beğen


Bir Cevap Yazın

