cok gevezeysem hadi kapat cenemi.

Temmuz 2, 2009

berbatsin.

Simdi seni anliyorum, bsbbd. Yaklastikca herkes, hersey cirkinlesiyo, böyle uzak daha iyi derdin. Öyle. Bu yüzden daha fazla direnmedim bozuk gözlerime. Uzagi kit görüyodum ve yaklasmak zorunda kaliyodum herseye.. Sonra da cirkinlesecegi ani bekliyodum oldugum yere cökerek . Sonunda aldim bi gözlük.. Uzaktan, net.. İyi böyle..

Gafil anima denk geldi bsbbd, takmamisim, yakinlasmak zorunda kalmisim. Mum gibi eridi yine güzele benzer ne var ise.. Neden? Cünkü yaklastim.

Aci cekmelerini degil, ölmelerini istiyorum diye eklerdin. Seni mi kircam? Ölsünler.

Evet, aynen böyle.

.aksamüzeripersembebazari.

2 Responses to “cok gevezeysem hadi kapat cenemi.”

  1. buyuveseker Says:

    İnanir dururdum ben O’na.
    Bütün bedenimle yüzeye yabistim cünkü,
    O kadar cok isik wardi ve o kadar cok siziyordu ki deliklerden,disaridan gözükmesin icerisi diye,
    elimle, ayagimla, parmaklarimla, bir kulagimla, murnumla, dizkabaklarimla, kabatmaya calisttim delikleri.bir gözümle sonra bir gözümle daha ve toblam 20 parmak.
    Alnim acik oldugu icin büyükce bir bölümü
    öle kabadim.Hic hareket etmeden durdum ölece.
    Cünkü bu tebki bende sessizlik yabiyor..
    Soru sormadan da aldim cevablari nasilsa.
    karsimdaki budala ise anlamadigimi sanib,benle birgün daha mutlu oluyordu artibirgün.
    caldikca caliyordu.dolduruyordu sirtindaki cuvalini benden caldiklariyla.
    düsüncemse suydu; Sen kimsin ki ben Seni mutlu edim.bir harf bile etmessin. Sonunda;
    aldimverdimbenSeniyendim.
    Ve yenilen her zaman ölmeye mahkûmdur.

    İste böle degerli bsbbd.
    Cok mezar war gidib “ Sen gelmemek üzere gittikten sonra.”
    diye baslayib uzun uzun cümleler kurmamiz gereken.
    Muhtemelen Sana bir kara haber daha verim, bu da olucaktir.

    He bu arada siyah pelerinim nasil yakismis degmi :=)

    Beğen

  2. madalle Says:

    Ayib ettin karapelerinlibüyücü;

    yakana taktigin hüzünlü igne ile, simdi herkesten daha gerceksin.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

