firtina evveli biseyler.

Haziran 30, 2009

Madalle001

o degil de canim,

bu kirazın üstündeki deliklerden tiksinirdim evvelden ben, kurt olur da icime düsüverir diye..  simdi öyle mi? hayır. deligi gedigi varsa daha bi sevkle yiyorum, icime düsen kurtlarin sayisi yok ya, bi yenisi daha eklenmis ne cikar.. ne cikcagindan sana ne hem? söyle bakalim hele bi.. bundan sana ne ?

ikna edebilirsen söylerim, söz.

sözüm söz.. seninkine benzemez.

seninkine benzerse atlarim suraciktan 7 kat assagi, vinc de kurtaramaz.

bu böyle.

2 Responses to “firtina evveli biseyler.”

  1. buyuveseker Says:

    ben Senin kirazindaki kurt olmaya raziyim sevgilimm.
    yeter ki; solmasin o gül yüzün.

    simdi zeblinimizle yavas yavas havalanicaz.
    ici pammuk dolu bir dunyaya gidicez.
    Sen kacicaksin ben kovalicam.
    yakalarsam Sana olan Sevgim biter biliyosun.
    o yüzden hic durmadan, kackacc.

    Beğen

  2. madalle Says:

    bu zeblinin havalanmasi icin bazi seyleri yerin kirkikibucuk kat dibine yollamamiz yaziyo kullanma kilavuzunda. korkma, bu kilavuzun hicbi kusla ilgisi yok. tavsiyelere uymayı severim bilirsin..

    simdi sen neyden ferâgat edecegimizi düsünedur.
    ben de solan gülyüzüme biraz su damlatayim, yesilleneyim.
    kendi isimi kendim göreyim.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

