ekosisteme bir sitem

Haziran 26, 2009

söyleyecek birşeylerim olduğundan değil de,

sessizliğe dayanamadığımdan konuşmaya devam ettim..

talkin-to-yourself-but-your-not-listening-m-mellon

.andrégide.pastoralsenfoni.

2 Responses to “ekosisteme bir sitem”

  1. buyuveseker Says:

    önce sessizlik.
    sonra kafamda düsünceler,kurmacalar,vesveseler.
    Senin kafandaysa minik seytanlar.
    bir sonraki asamada büyük seytanlar.
    Sonra bi bakmissin ki Seytan Sensin.
    ta kendin.
    Ne Sana dayanabildim,
    Ne sessizligine,
    Ne Sesine.
    Ondan yoksun ya zaten.
    b.

    Beğen

  2. madalle Says:

    unuttum nerde duydugumu, filmdi galiba, kore filmidir muhtemelen. ne kararsizim bsbbd..

    -bu sefer pirenin kusku nefesini duymak istemiyorum
    demisti biri.

    ben de istemiyorum.
    itina ile yorgan yakilir.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

