depreşim.

Nisan 14, 2009

ama o biraz zor

olmaz demedim iyi dinle beni

zor dedim

zoru severim diyen kabadayıların zoroluklarından bahsetmedim

zor.

iyi dinle

çığlık attım duymadın

ısrarla tıkadın kulaklarını

aç kulaklarını iyi dinle

kapkara bi kuyu önümdeki ve

ayaklarımı sarkıttım oturup kenarına

ucuna kum torbası bağlı

anlarsın ya..

çekemiyo beni, hafif sanki

kalkamıyorum da

yapıştım

zor.

sana diyorum

bütün akreplere inat zehirleyip sonunda kendi icabına bakan

ve bütün balonlara inat ay ne tatlı dedirtip düşünmeden patlayan

ve bütün tırnaklara inat kanatıp iz bırakan

ve bütün yarabantlarına inat yarayı saklayan -ama ne fayda-

ve bütün güneş gözlüklerine inat, sinek gibi,

kimi kimden sakladığı belli olmayan

ve grilere inat

jeremy-holmesve bana rağmen

azcık pembe lütfen

az.

zor.

nefes al

nefes ver

nefes al

tut.  bu sana yetmeli

yenisi yok

bu kadar güzeli yok

öyle biyer, biri

yok.

01.37 -merak edersen diye-

2 Responses to “depreşim.”

  1. buyuveseker Says:

    bilmiorumm..
    herdefasinda; “öle biryer ve öle biri yok.”
    neden beni en az bir önceki duydugum an kadar,
    üzebiliyor..
    ne hain..
    ne berbat..
    ne barbar bir cümledir bu böle.
    ölmeden öldürüyor sanki.
    gülmeden güldüren bir adam istedik die mi böle oluyor?

    Beğen

  2. Esin Says:

    bu sana yetmeli

    yenisi yok

    bu kadar güzeli yok

    öyle biyer, biri yok…

    sevdim burasını :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

