ona göre.

Ocak 18, 2009

İşler aniden rayından çıktığında bunun kaçınılmaz olduğunu açıklamak biraz fazla kolaycılık oluyor; bunun asla olmaması gerektiğini ve tamamen bir kaza olduğunu ispatlamak istemenin tamamen saçma olması gibi. Eğer olmuşsa, olması için belli bir olasılık var olduğu için olmuştur.

pacman_cuppin_cakes.aminmaalouf.ölümcülkimlikler.

6 Responses to “ona göre.”

  1. birha Says:

    o belli bir olasılıga (ki bu olasılık benim varlığım olsun)
    varlığımın nedeninin , beni var etme nedeninin tüm olanları “kabullenmem” olduğunu hatırlayıp, elimi alnıma götürürüm; hiç okuyamayacağım, ama varlığından zerre şüphemin bulunmadığı, alemler yaratılmadan kabul ettiğim bu “görünmez” yazıya dokunur; gülümserim!
    varlığımın ve herkesin varlığının toplanıp bir “var”lık olamayacağından öylesine eminim ki..tüm olasılıklar toplansa “gerçek” olmaz..
    tüm gerçekler toplansa “olasılık” olmaz !

    Beğen

  2. madalle Says:

    yukarıdaki yorumu okuyacaklara şimdiden başarılar
    :)

    Beğen

  3. birha Says:

    hayır anlayamadığım nokta;
    neden senin blog?
    beni dürten, itekleyen, düşünmeye iten bişeyler var burda, düşünmek yetmiyor yazıyorum, enteresan çok garip..
    ben felsefeyi de sevmem amma matematik..
    ne bileyim..
    bişey var burda..

    hımm..
    ben de başarılar diliyorum kendime =)

    Beğen

  4. madalle Says:

    bu akustik görünüm “bu kadar boşluk iyi değil, biraz düşünüp doldurmak lazım” düşüncesi oluşturuyo olabilir mi:)bilmem, benimle ilgisi olmadığı kesin.

    belki de suç tamamen “ay”ındır

    unutmadan, ben de matematiği sevmem.
    :)

    Beğen

  5. birha Says:

    olamaz, ama şu mümkün; bu kız benim tanımadığım yazarlardan falan yazılar ekliyor, bende bişeyler biliyormuş gibi görüneyim =p.

    unutmadan, ben matematiği severim.
    =)

    Beğen

  6. kabbe Says:

    bitirdin.. bu kadar derinden hissettirmemeliydin :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

