silsile.

Ekim 26, 2008

İnsanlık kendini fazla ciddiye alıyor. Bu, dünyanın işlediği ilk günahtır.

Eğer mağara adamı gülmeyi bilmiş olsaydı, tarih bambaşka olurdu.

.oscarwilde.doriangray’inportresi.

.sonu gelmedi bu kitabın, ama bikaç cümlesi vardı ki; okuyabildiğim kadarının boş olmadığına ikna etti beni. gerisinde birşey olduğunu sanmıyorum, varsa da ilgilenmiyorum:).

10 Responses to “silsile.”

  1. Melek Says:

    Ramazan’dan beri elinde mi o kitap :D ne kadar tahammüllüsün :P

    Beğen

  2. madalle Says:

    o kadar anlamsız bi kitaptı ki, bi kaç güzel cümlesi olduğunu ve bu bikaç güzel cümleyi beğendiğimi bile unutmuştum,
    hatırladım, yazdım :)
    fena mı oldu?

    Beğen

  3. Melek Says:

    fena olmadı :P burda fena başka bir anlamda yani fenaya yüklenen başka bir anlamda :D

    Beğen

  4. madalle Says:

    yok melek, böyle olmuyo. ilk okumada anlayamadığım cümleler kurmaya başlamışsın ve bu da demek oluyo ki; hemen sana bi blog lazım
    :)

    Beğen

  5. birha Says:

    “fena” aleminden bahsediyor olabilir mi?
    bir blog sahibi olarak kendimi deniyorum =)

    Beğen

  6. madalle Says:

    bilemem artık hangi alem :)
    o kadar az şey biliyorum ki nerdeyse hiçbişey.

    Beğen

  7. Melek Says:

    yok “fena” alemide değil :) ben sana bir ara hatırlatıcam beyza :)

    Beğen

  8. madalle Says:

    haha anladım ya galiba, eğer oysa çok fenaa:)

    Beğen

  9. Melek Says:

    büyük ihtaimalle o :D

    Beğen

  10. birha Says:

    benim blogun çaresiz kaldıgı an.. anlamadım =)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

