dâhi anlamındaki ‘de’ mi?.

Eylül 10, 2008

İyi de,

ben ki herşeyden kuşku duyarım, kendi kuşkularımdan nasıl kuşku duymayacağımı bilmiyorum!

.aminmaalouf.yüzüncüad.

3 Responses to “dâhi anlamındaki ‘de’ mi?.”

  1. birha Says:

    ahanda ben kur-kuruştur-yık-tak-takma-boz-yap-anlat-aglat-agla-acıt-dizini kanat-dizin’i kanat-agla-üzülme-dik-kurmaca-yapmaca-boz-yap-yık-tak-takma-kuruştur-kur
    sonra her dilde konuyla ilgili eleştiri ye..kabul et bil ama kimseye söyleme nedenini..
    KORK.uyorum deme.. acımasında..yitirmekten.. agla ama acıdan kaç..
    doguştan yengeç, kararsız, yalnız..
    hepberaber =))

    Beğen

  2. madalle Says:

    ne güzel yazmışsın ya :)

    Beğen

  3. birha Says:

    bazen, kendimi anladıgımı sanıyorum o ana denk gelmiş.! =)
    kontrol dışı.!

    Beğen


Bir Cevap Yazın

