2 vs 9

Haziran 5, 2008

herhayrdabirşerherşerdebirhayrevetbunusindirmeyeçalışıyorumamabenimdenefsimvar

şeytanımciritatıyoriçimdedoldumvekusmamlazımçoğuzamaniçimdennadirendeolsa

fısıltıylaaradabirsesliolarakküfürdeediyorumtopunuzabiavuçadamyukardakuklagibi

oynuyorlarbiümithevesleağzıaçıkonlarabakanlarlaâhımvar

yeter.gitcembenburalardan.

4 Responses to “2 vs 9”

  1. Zaffa Says:

    beni
    de
    al.

    Beğen

  2. mafrak Says:

    Aslında uzaktan bakıp düşünüldüğünde bazı ezberlerimizin bozulması ve kimin nerede olduğunu bilmesi adına çok da kötü olmadı en azından ben öyle düşünüyorum.

    Ayinesihaldirkişininnesöylediğinebakılmaz gibisinden…

    Beğen

  3. zehra Says:

    iyi ki inanıyoruz her hayırda bir şer, her şerde bir hayır olduğuna yoksa nasıl nasıl çıkardık işlerin içinden..

    viyana,malezya,bosna

    ne ironik değil mi

    gidiyoruz işte

    gidiyorum işte

    “öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya”

    ama bunu hicret kabul ediyorum

    dönüşümüzde olacak bir gün…

    Beğen

  4. Kemal Says:

    “Gitmek biraz ölmektir”

    Beğen


Bir Cevap Yazın

