döküntü.

Mayıs 26, 2008

çook acayibim şuan çok, ellerim uyuşuyor, kalbim de yetişmeye çalıştığı biryer varmış gibi ayaklandı gidiyor. nereye gafil, gidecek yerin mi var.. acayibim dedim hem de çok, şuan bu şarkı çalarken, acaip mi acayip mi yazılır karar veremezken, hatalı olma ihtimalini yalayıp yutarak, o blog senin bu blog benim okurken, bu insanlara bayılarak ama yorum yazmaktan şiddetle kaçınarak, yine çok acayibim ben, birisi doğrusunu öğretsin, öğretmenim olsun, hep öğretsin, aferin diyen gözlerle içime dalsın, gördüklerinden kaçsın, saklancak yer arasın, yine gözlerimden girip içimde saklansın. acayip olsun yoksa anlaşmamız imkanlar dışında olabilir. imkanları sevmem ama imkansızlıklardan daha sıcaktırlar. ne diyorum?

çok acayibim şu an

karıştırıp kaçtığım bloglar tetiklediler içimdeki kurtçuğu, yasmin kurcalamaya devam ediyor. nereye gidiyorum, ben neden hep bekliyorum? beklendiğini bilmeyen canlı cansız edevatı beklemek hak mı? beklemek bana hep mi hak? sormuyorum geri aldım. acayibim. resim upload edecek vaktim yok durursam devam edemememekten korkuyorum, aslında ben çok korkuyorum. genel olarak korkuyorum, korkmadığım zamanlarda da kararıyorum, düşünüyorum, daldığım delikten çıkmaya çalışırken hatırlıyorum ve çıkmamak daha iyi diyorum. tercih yapmak en beteri ve en kararsız benim. geride kalanda aklının kalması da güzel değil, of. acayibim.

istiyorum ki yazdığım saat de burda görünsün, sen misin görünmeyen ben gösteririm o zaman

18:54.

7 Responses to “döküntü.”

  1. layezal Says:

    “neden hep ben bekliyorum?”
    cımbızla çekiverdim hemen :)
    bize bu müstahak madallecik.

    Beğen

  2. madalle Says:

    madalle-cik:) hiç yakışmadı bana bu..
    sen nerelere gittin ki yine?

    Beğen

  3. layezal Says:

    Neden ki? bence gayet şirin oldu :)
    -Derinim bu aralar:p
    şaka bi yana uzaklaşmak istedim biraz.Yazınca üzüldüğümü farkettım.Uzun sürmez inş.. Ama sizleri takibe devam edyruz;)

    Beğen

  4. Melek Says:

    ben saate takıldım saat önemlidir benim için bilirsin her yazıya mutlaka iliştiririm dakikası dakikasına ne hissettiğimi bilmek beni mutlu eder. :)

    Beğen

  5. MafraK Says:

    dökülmeyen yok bu aralar galiba herkes bi garip herkes bir halde…ama ne halde:)

    belkide bu döküntüler taze kabuklar çıkarmak içindir kim bilir…

    Beğen


Bir Cevap Yazın

