içe atım-dışa vurum.

Mayıs 19, 2008

gözümün nuru stabilom ve mum ve balkon ve şarkı ve dolunay ve..

Bi adam;

“.. yenmiş tırnaklarım titrek ellerim var” diyor ulu orta. Bana hep kızar babam, ama bu adam düpedüz haykırıyor, ayıp değilmiş demek ki.

Ellerime bakıyorum bazen, acıyorum. Ben, diyorum, ellerimden sorulurum. Henüz titrek değil belki ellerim ama tırnaklarım yenmiş. Kim yemiş?

Ruhum ellerime taşınmış, gözyaşları kırmızı.

Ruhum ellerime taşınmış.

.ben dolunaya hikaye uyduracaktım.gözümün içine baktı yine bugün.sözüm söz.sokak lambası olmasa sen yeterdin bana ama, ah..

5 Responses to “içe atım-dışa vurum.”

  1. dreamsact Says:

    ellerinden belli olur bir kadın .. diyordu bir şair. bu yüzden diyormuş demek ki..

    Beğen

  2. Melek Says:

    Yüreğimi yakmak için mi yazıyorsun?

    Beğen

  3. madalle Says:

    n’olur beraber yansak?

    Beğen

  4. kabbe Says:

    ama cok süper bu yahu! sen ne yaptın kızım ? yine yüreğimizi ağlattın.

    Beğen

  5. madalle Says:

    tam da bunu istiyor canım. ağlamak. tutan mı var?
    -yok
    ağlayalım .

    Beğen


Bir Cevap Yazın

