hoşgeldin.

Mayıs 16, 2008

ne zamandır kesip-kırpıp-yapıştırıp-ekliyorum, hiç bilmiyorum

ne kadardır kendimden -az da olsa- birşeyler yazıyorum, bunu da bilmiyorum.

kimileri blogunun yaş gününü kutluyor, ben ısrarla kendi doğumgünümü kutluyorum.

bildiğim;

bu karalama defterini gerçekten seviyorum.

hatta özlediğim, ne yapsam da bir göz atsam diye yollar aradığım zamanlar oluyor.

sanırım bu, şu an yazdıklarıma gözlerini değdiren seninle alakalı..

çünkü bu bir yığın cümle sana birşeyler düşündürebildiği zaman,

işte o zaman

anlam kazanıyor.

iyi ki varsın.

13 Responses to “hoşgeldin.”

  1. Zaffa Says:

    Canım benim :D
    şurda zaten kaç kişiyiz, bi sen bi ben :D:D
    İyi ki sende varsın.. :D:D

    Beğen

  2. madalle Says:

    yok yok yalnız değiliz :)

    Beğen

  3. Zaffa Says:

    A!
    aa!
    ses yankı yapıo ama..:p

    Beğen

  4. madalle Says:

    ayıp olmuyo mu :))

    Beğen

  5. Lâ yezâl Says:

    (:
    Bende burdayım.
    Sıkı takipçisim madalle nın ;)
    takma sen ona :p
    aramısda kalsın
    zaffanın blogu çok yankı yapıo die uğramaz oldum ben.
    yankı sesi kulağı tırmalıo;)
    kıskanıo kesin kıskanıo :D
    o yuzden bulaşıo sana :p

    Beğen

  6. dreamsact Says:

    o yankılanma, blogun akustik dizaynından kaynaklanıyor aslında..

    :)

    Beğen

  7. madalle Says:

    :)
    sussam da olurmuş bak Zaffa

    Beğen

  8. MafraK Says:

    yazı okadar samimi ki insanın üzerine alınası geliyo:)

    Beğen

  9. madalle Says:

    benim için bir sakıncası yok
    :)

    Beğen

  10. Zaffa Says:

    Herkes mi bana karşı yaa :p
    kötü polis ben mi oldum şimdi?

    madalle; sevdiğini söylemek unutulmuş hadisi şerifler arasındaydı ya.. Hatırlayalım.. :):)
    Seni seviyorum arkadaşım benim :)

    Beğen

  11. madalle Says:

    hatırlayalım ve unutmayalım
    “sevdiğini sevdiğine söyle”
    söylüyorum
    ben de.
    :)

    Beğen

  12. fazi Says:

    “sevdiğini sevdiğine söyle”
    şurası eksik kaldı” Allah için “söyle
    değeri kat kat artıyor o zaman,

    kolay gelsin …

    Beğen


Bir Cevap Yazın

