Derviş ve Ölüm vol.2

Ağustos 4, 2007

Hata bendeymiş. Böyle bi kitabı okul-ev arası sıkıcı, bir o kadar da yorucu i.e.t.t “mola”larında okumaya çalışmakla ne büyük aptallık etmişim. 100 sayfayı zorla okuyup elimden bıraktığım kitabı tekrar elime alışım gecikmeli olsa da dreamsact vesilesiyle oldu. Her ne kadar artık buralarda olmadığını düşünsem de; haklıymışsın, bu derviş çok tehlikeli.. Neyse. Okurken çok sevdiğim yerlerin altını çizmek adetim oldu ama maalesef kitap benim değildi ve not almak zorunda kaldım. Kitabın tamamını kopyalamam gerekcek bu gidişle diye düşündüm bi ara.. Abartı yok, yeni bi blog lazım “Derviş ve Ölüm” veya “Madalle’ye Derviş Tadında İnciler” :) için.. II. Raskolnikov vak’asına ramak kala, Derviş ‘benden sana hayır yok’, deyip çekildi. İncileri hala bende.

He, son olarak burdan eşsiz Rasko’ya sevgilerimi yolluyorum.

3 Responses to “Derviş ve Ölüm vol.2”

  1. Lâ yezâl Says:

    Madalle ilk olarak h.Geldin:)Öle sulu sulu anlatmışsınki yarın hmen bahsettiğin kitabı edincem.Teşekkürlerimi sunarım sana ;) dolaylı yoldan da olsa dreamcast arkadaşına ;)

    Beğen

  2. madalle Says:

    hoşbuldum:)rica ederim, oku bakalım merak ediyorum yorumunu.

    Beğen

  3. Melek Says:

    sen böyle yazılar yazma bak sonu kötü oluyor elimde 2 tane kitap var okumakta olduğum bıraktırma bana onları :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

