Mathilda vs. Léon.

Temmuz 10, 2007

adsiz.jpg

Mathilda: Léon, I think I’m in love with you. It’s the first time for me, you know?

Léon; How do you know it’s love if you’ve never been in love before?

Mathilda: Cause I feel it.

Léon: Where?

Mathilda: In my stomach. It’s all warm. I always had a knot there and now.. It’s gone.

Léon: Mathilda, I’m glad you don’t have a stomachache any more. I don’t think it means anything.


9 Responses to “Mathilda vs. Léon.”

  1. muhyiddin Says:

    Bu filmdeki bu bölüm benim de aklımdadır. Türkçe’ye çevirirken kız karnımda bir ağrı vardı o gitti diyordu..

    Beğen

  2. efsun Says:

    Ne filmdi ama…
    Aşkı hissetiği yere aynen katılıyorum:):):)

    Beğen

  3. madalle Says:

    oy
    internetimiz sorumsuzluk sebebiyle kesilmiş durumda. öyle bulduğum yerden,arkadaşlardan girip bişeyler yapıyorum, işin kötüsü bi müddet (uzun bi müddet) böyle gitcek gibi görünüyo..hayırlısı artık.

    Beğen

  4. Melek Says:

    Hani birgün şenur,sen ve ben konuşmuştuk ya, o aklıam geldi :)
    ben daha hissetmedim ama bu iyi geldi:)
    gelde konuşalım

    Beğen

  5. madalle Says:

    evde net yok ama ben sabahın 10unda cafeden nete giriyorum, böyle de azimliyiz:P birini bekliyodum,aldığım duyumlara göre biraz daha beklemem lazımmış.Baktım bi cafe, daldım hemen n’apsaydım..
    Melek; nereye geliyim size mi:) sırf bunu konuşalım diy çağırıyosan sana pazar gününü hatırlatırım:) biraz zahmetli olcak ama değer dimi:P
    Allah hayırlı olanı hayırlı zamanda nasip etsin hepimize inşallah, karın ağrısı olmasa da olur.

    Beğen

  6. dreamsact Says:

    karın ağrısı olmazsa olmaz..

    Beğen

  7. Lâ yezâl Says:

    Türktelekom a kızmaya başladım he :p

    Beğen

  8. Melek Says:

    Shape Of My Heart :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

