tataaaam.

Temmuz 6, 2007

..

1

3

7

13

17

yirmi.

24 Responses to “tataaaam.”

  1. Melek Says:

    20 yıl:) bunun sadece 5 yılı bana ait.:)ne güzel bir dostluk.
    iyi ki tanımışım seni,iyi ki tanımışsın beni :)
    Rabbim hayırlı bir ömür nasip etsin,beraberce:)

    Beğen

  2. dreamsact Says:

    varolduğunu bilmek güzel gerçekten.
    20 yıl sonra her şey daha da güzel olsun..

    :)

    Beğen

  3. Lâ yezâl Says:

    “Bir gün uyancaksın derin uykundan! ”
    Rabbim iman ve takva dolu nice yılar nasib eylesin inşaallah.
    Bide ımmm
    1.Mutlu bir hayatın olsun :)
    2.Sağlıklı yaşa :)
    3.Gülmeyi bil bak böle :D
    4.
    5.
    6.

    Doldurcam daha da sence GEREK VARMI??
    :)

    Beğen

  4. madalle Says:

    melek; yani bi isim bi insana bu kadar “cuk” oturabilir.. melekim:P seni çoo..k seviyorum.

    la yezal; tam da yeni uyanıp yorumlara bakarken güzel bi tevafuk oldu “Bir gün uyancaksın derin uykundan!” amin, inşallah uyanırım ve yine amin ki iman ve takva dolu -hatta dolmakla yetinmeyip taşan- bi ömrüm olur. diğer antlaşma maddeleri için de ayrıca teşekkür ederim:) ben doldururdum onları senin yerine:)

    ve dreamsact; önceki “entry”nin konusunu buraya sıçratmamak için zor tuttum kendimi.. neyse artık.
    çok teşekkür ederim. yurt genelinde şenliklerle kutluyoruz işte 21’den aldığım günü.. 20 yıl sonrası için çok bi beklentim yok, zaten benim hep “fix” istediklerim:) ama 20 yıldan önce olursa daha bi güzel olur.
    :)

    Beğen

  5. madalle Says:

    bi de, yok ki bi fotoğraf makinam, kendin pişir kendin ye pastası yapıp güzel de bi resmini çekip şuraya koyayım.. evet, bunu kesinlikle 20 yıldan önce istiyorum:)

    Beğen

  6. morad Says:

    Ah insanoğlu ne kadar da “doyumsuz” :p
    Doğruluğun peşinden ayrılmadan elverdiğince doldur inş..

    Beğen

  7. dreamsact Says:

    20 farklı entryde farklı konuyu birbirine dokundurman götürebilirsin bence. eğer üşenmezsen tabi :)

    yıllarla isteklerin arasında ilinti kurma derim (de, derken ne ukala bu ya denmesinden çekinirim).. isteklerinle zaman arasında bir endeks olunca hem zamana haksızlık oluyor hem isteklerine.. isteklerin zamansız olsun, yıllar içinde boğulmasın. yıllar da böylesi yükler üstlenmemiş olur..

    bak bir ara “anı yaşama” muhabbeti yapmıştık o geldi aklıma.. :)

    Beğen

  8. madalle Says:

    öyle çok şükür

    Beğen

  9. Melek Says:

    yarın pastanı yiyebilir miyim acaba?:)

    Beğen

  10. madalle Says:

    bizim sokağın başında kuruyemişçi var, ordan al bi browni,ye. bu kadar da hazırcı olunmaz ama:P mumlar benden:)

    Beğen

  11. anselmo Says:

    tebrikler.

    Beğen

  12. Hatice Says:

    beyza ya
    dunden beri yedi sene once oturdugumuz yerleri hatırlamaya calısıyorum
    sen haticenur la oturmadan once seymayla oturuyordun di mi? ya da tam tersi miydi?
    uff, takıldı kafama :(

    Beğen

  13. morad Says:

    Aceb Blog roll üme ekleyebilirmiyim die sorcaktım:( ?

    Beğen

  14. madalle Says:

    morad; tabii ki, sorman hata:P

    hatice; ben galiba mezun olurken şeyma’yla mezun oldum,hatice nur kısmından pek emin değilim :), hayırdır?

    anselmo;uğrar mıydınız buralara:)? teşekkürler..

    Beğen

  15. Lâ yezâl Says:

    Teşekkür ederim ;) Eklediimm :p keşke sormadan ekleseydim:p

    Beğen

  16. madalle Says:

    ben senin yerine de yaptım, içinde kalmasın:)

    Beğen

  17. Lâ yezâl Says:

    aa tşkkrlerr :p haha “a’lar şapkalı” çok güsel yaa
    –Güzelliklerden uzaklaşmadan inş.–

    Beğen

  18. Melek Says:

    Yine farkını gösterdin,çok güzel bir gündü,çok zahmete girdin ama değdi (kiki)Herşey için teşekkürler Beyza:)

    Beğen

  19. madalle Says:

    lafı bile olmaz Melek:)

    Beğen

  20. Hatice Says:

    melek beş senedir seninle olduğunu yazmış. ben de biz kaç senedir beraberiz diye düşündüm, o sırada doğal olarak sınıfa ilk girdiğim güne geri döndüm ve doğal olarak şeyma’nın “aaa eteği farklı” sesi kulağımda çınlandı ve yanında da seni hayal ettim. takıldı kafama :)

    Beğen

  21. madalle Says:

    :) şeyma’ya da soralım bi

    Beğen

  22. Zaffa Says:

    Of!
    Sorunlu bağlantım yüzünden olayların gerisinde kaldım.
    Beyzayla bizim tanışıklığımız ilkokula dayanıyor Haticecim sen sonradan geldin :D “farklı gömlekli kız” :D

    sen o kapıdan girdiğinde ben beyzanın yanında oturuodum. Zihninde canlanan görüntü doğrudur.Onaylıyorum :)

    Bu arada beyzacım sabrın sonu selamettir inşallah..
    6 temmuz 2008 inşallahh :D

    Beğen

  23. madalle Says:

    hadi bakalım :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

