galbim eşkim gene de sendedir .

Haziran 24, 2007

9 Responses to “galbim eşkim gene de sendedir .”

  1. Zaffa Says:

    Ama bu haksızlıkk
    ben yaptım olmadı sen nası yaptıııın?? :D

    Beğen

  2. madalle Says:

    nasıl yapcam tabii ki Hatice hanım el attı:D

    Beğen

  3. Hatice Says:

    seyma bak karismam beyza’ya da ayni sekilde anlattim :)
    hic bana suc bulamazsin artik :P

    Beğen

  4. Lâ yezâl Says:

    Pişşt..Madalle :D
    şu hoş sözlerin kime ait olduğunu bi zahmet yazarmısın
    :( Deliler gibi her gün sayfanı açıp tekrar tekrar dinliyorum da.. çok hoşuma gitttii :)
    Şimdiden ilgi ve alakandan dolayı teşekkürler ederiimmm :D
    Mavisi ve yeşili bol olan bir yaz geçirmen dileğiyle..
    :D

    Beğen

  5. madalle Says:

    tamam söylerim ama şarkıyı bulduktan sonra gelmezsin de sen artık:P kubat söylemiş, çok da güzel etmiş:)

    Beğen

  6. Lâ yezâl Says:

    :D
    Olurmu öle şeyy.Bundan sooora her yazının altında bnm yorumumu okuyacaksın inş :)
    Teşekkür ederim.Hemen indirmeye başliim.
    :D

    Beğen

  7. Lâ yezâl Says:

    Parçanın ismini de aslam:D
    Çok şey istedim kotam doldu galiba :)

    Beğen

  8. madalle Says:

    :)
    kubat-gel yada salma dilber
    azeri türküsüymüş.

    Beğen

  9. Lâ yezâl Says:

    Poff.
    İnmiyoo:(
    Yinede teşekkürler.Sayfanda dinelemeye devam indirene kadar :D

    Beğen


Bir Cevap Yazın

