neden filistin?

Mayıs 23, 2007

“Filistinliler bir avuç intihar bombacısı değil… Filistin savaştan ibaret değil… Filistin romantik bir hikaye değil… Filistin bugün hala yaşıyor! Yaşamaya devam etmesi için bizlere ihtiyacı var. Siyasetten ve paradan öte… ”

…….

“Belki işgali bitiremeyiz. Belki savaşı önleyemeyiz. Ama birşeyler yapabiliriz. Bir fark yaratabiliriz. Bizim bir hayalimiz var. Pop star olmaktan öte. Propaganda yapmaktan başka. ”

http://filistinfilistin.wordpress.com/

4 Responses to “neden filistin?”

  1. Onur Says:

    Filistin…
    Müslüman kardeşlerimize Allah yardım etsin eğer ki büyüklerimiz birşeyler yapmamızı sağlıyabilirlerse yardımda bulunmayı canı gönülden isterim… Ama şunuda hatırlatmak isterim bir zamanlar Pkk terör örgütünün kamplarından birisiydi Filistin… Ee halkın suçu değil tabi ki

    Beğen

  2. Hatice Says:

    haberdar ettigin icin tesekkurler. dolu bir blog incelemeye basladim..
    sevgiler

    Beğen

  3. madalle Says:

    hatice; ben de dün bi arakdaşım vesilesiyle haberdar oldum siteden, gerçekten çok dolu bi site, çıkamadım bi türlü.

    bildiğim kadarıyla “ben Filistin’e yardım etmek istiyorum elimden geldiğince” diyenlerin ellerini tutmuyo DEVLET BÜYÜKLERİ.. böyle sen benim sakızımı çaldın, ben sana kalem fırlattım gibi çocukça kavgalar yüzünden insanları bu olanlara layık görmek kimsenin haddi değil.
    .

    Beğen

  4. Hatice Says:

    bakalim bizi nelere layik gorecekler…

    Beğen


Bir Cevap Yazın

