sana bi soru.

Mayıs 16, 2007

2’dir karşıma çıkan bi şarkı var skyturk’te duydum 2sini de. böyle “hint sesli” bi kadın söylüyo. daimi yardımcım google bu sefer bana yüz vermedi, çalakalem yazabildiğim 2 cümleden bişey bulamıyorum. dedim belki bi bilen bi duyan vardır da elini uzatıp yardım eder şu garibana. şöyle ki;

was ı wrong to feel that you sorry

…………………..

everyday you told me you love me…

böyle bişeydi işte.

3 Responses to “sana bi soru.”

  1. Hatice Says:

    cık cıkmadı bi si :))

    Beğen

  2. insansan Says:

    Kullandığım niklerden biri de 2.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

