carpe diem=)

Mayıs 2, 2007

yarın için zihninizi yormayın çünkü yarın o şeyleri bizzat düşüneceksiniz.

 bugünün dertleri size yeter de artar.

.dalecarnegie.üzüntüsüzyaşamasanatı.

|ben mi? beceremediğim şeylerden biri de bu=)|

11 Responses to “carpe diem=)”

  1. m Says:

    belki de bugün en fazla ihtiyaç duyduğum cümleler bunlar… başarabilsem keşke.. :'(

    Beğen

  2. madalle Says:

    bunları yazması çok kolay da uygulamak mesele işte..
    Allah yardımcın olsun, gönlüne ferahlık versin inşallah.
    hoşgeldin :)

    Beğen

  3. Hatice Says:

    ben bunu beceremiyorum :( tasavvufta da vukufi zamani kavramı var bir türlü barışamadığı ruhumun.. zor işler zooor..

    Beğen

  4. dreamsact Says:

    becerememekle ilgili neredeyse komplekse varan bir alıp veremediği olan bir ademoğlu olarak söylüyorum. bu sahiden becerilebilinmesi gereken bir şey midir, hiç emin değilim.. :)

    farkettim ki burası benim en en sevdiğim bloglardan biri. şu bir iki alttaki ‘med’icine entrysinine (entry, alternatifi olan varsa ya şimdi söylesin ya da ebediyyen sussun:) bayılmıştım ama ne diyeceğimi bilemedim.. daha pek çok var öyle.. buraya hep hoş bir merakla geliyorum, bir de bunu farkettim..

    bu arada, anlaşıldığı üzere bundan böyle farkettiklerimi açık etmeye karar verdim :)

    geride kaldığı için buraya yazayım; selimoviç’e iki şans daha vererek iyi edersin derim. ‘muhtıra’ niteliğinde bir arkadaş ‘tavsiye’si :)

    ben de çok istediğim halde olmayan hiçbir şey bilmiyorum hayatımda. bunu itiraf edeyim.. evet, çok isteyince oluyor.. ama. ama işte.. tuhaf bir sorun var. ama ne..

    öyle işte..

    vesselam..

    :)

    Beğen

  5. madalle Says:

    hatice; aslında bunu her duruma uyarlamaya kalkarsak yarın bir de bakarız ki günü yaşıycaz diye elimizde bişey kalmamış.

    dreamsact; ben de şaşırdım zaten bişeyi beğenip bundan haberdar etmiş olmana, sanki çok da tanıyomuşum gibi seni:) olsun, çok teşekkür ederim, her zaman beklerim.

    (ebediyyen susmak yerine “girdi” sözcüğünü huzurlarınıza sunuyorum)

    çok istemekle ilgili de 2-3 şey söyliyip çekiliyorum. galiba isteye isteye artık fenalık geliyo insana, sonra elde edince de büyüsü mü bozuluyo nedir garip bi durum oluyo gerçekten.

    neyse beni aşar bu kadarı. Allah hayırlı olanı nasip etsin diyerek noktayı koyuyorum.
    :)

    Beğen

  6. dreamsact Says:

    girdi tuhaf oluyor ya.. karşılamıyor sanki.. :)

    bende büyüsü pek kaybolmuyor sanırım. sorun çok istemeyi istemekle ilgili olabilir mi diye düşünmeykteyim..

    vesselam..

    ya yok rahat duramayacağım yine.. son cümlene takıldım. şerri hayra dönüştürmek insanın kudreti dahilinde midir acaba?

    Beğen

  7. madalle Says:

    hmm ,pazar sabahı için güzel bi soru:)
    belki bir nebze insanın elinde olabilir. hani şu dilimize pelesenk olmuş “hayırlısı olsun” temennisi var ya, işte bu ve benzeri dualarla belki şer hayra dönüşür ama tabi dönüştüren yine kudreti tartışılamayacak olan Allah’tır.

    yok ya düşündüm de şöyle bi tekrar, tamamen Allah’ın kudreti dahilinde; biz sefillere istemek düşer, Mevla belki lutfeder de kabul eder.

    Beğen

  8. dreamsact Says:

    hmm..
    peki.. :)

    Beğen

  9. Hatice Says:

    bi de burda ilan edeyim sonra bi de mesaj yazicam :))

    seni seviyorum canım arkadasım.. iyi ki varsın.

    Beğen

  10. madalle Says:

    :)
    şu kadarcık şey nasıl yetiyo ya yüzümüzün birden yayılmasına
    ben de:)

    Beğen

  11. Hatice Says:

    o şu kadarcık şey dediğin koca bir yürek be kardeşim :)) küçümseme sevgimi.
    şaka şaka.. bir guzel, samimi soz işte beklediğimiz topu topu tum insanlardan.. ;)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

