yol ayrımı.

Nisan 14, 2007

dünya ile ben, birdenbire birbirimiz için birer sır olduk; karşılıklı olarak şaşkınlıkla bakıştığımız halde, birbirimizi ne tanıyabiliyor, ne de anlaşabiliyoruz artık.

 

.dervişveölüm.

5 Responses to “yol ayrımı.”

  1. dreamsact Says:

    ah! feci izler bırakır selimoviç. ya da varolan izlerin üzerine basarak belirginleştirir.. ki öyle de olmuş sanırım. önce masumiyet sonra dünyaya sır olmak.. yine de dikkatli ol derim derviş’e karşı.. :)

    Beğen

  2. madalle Says:

    bitiremiyorum ki, bi koptum bi daha bağlanamıyorum kitaba.. bu da bi sır olsun bari:)

    Beğen

  3. dreamsact Says:

    bana da öyle olmuştu. bir kez daha dene. en fazla üçüncüde, değil bağlanmak tek parça olursun kitapla.. derim ben.. bilmem yani.. zaten bu günlerde çok iddialı olduğumu söylüyorlar.. benim de kafam karışık.. iddialı biri değilim ben.. öyle miyim ya da.. aslında belki öyleyim.. belki de tarz sorunu.. epistemolojik bir sorun da olabilir.. işin doğrusu şahsıma yapılan atıfları sorun olarak kabule tmekten vazgeçmeliyim.. geçmeli miyim.. emin değilim.. iddaa oynayınca tutturamıyorum ama.. hayat böyledir belki de. kimbilir..

    :)

    Beğen

  4. madalle Says:

    tamam bunu gözardı etmiycem, 2 hak daha veriyorum kitaba. şahsına yapılan atıfları bi elekten geçirmende fayda var bence ama “iddaa”lı olmak sorun olmasa gerek.. bence değil yani.. hayat öyle ya da böyle.. bağlayamıyorum konuyu direk atlıycam bi bağ aramasın kimse.. isteyince olmayan şey yok ya ben bugün bunu bir kere daha gördüm. dua et derim.. bence yani.. iddaasız günler dilerim efendim,nasıl olsa tutturamıyomuşsun da..
    :)

    Beğen

  5. Maybe Says:

    hiç memnun olmadı, benimle tanıştığına dünya.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

