beyhude.

Nisan 6, 2007

bi şarkı dinledim sonra bi tane daha dinledim. hala dinliyorum..

zaten olmadı bunlar, zaten yaşanmadılar

sen gitmedin, ben bitmedim

ölmedi aşklar

             

bi de ;

aşk herkesi kırar biraz

 eksilmesin acısı şükret.

.erdalgüney.

 

4 Responses to “beyhude.”

  1. Melek Says:

    Dinliyorum….Dinliyorum..Dinliyorum…
    içsel karalama defrerimle birlikte…
    iyi ki varsın… burda huzur va galiba… :)

    Beğen

  2. Zaffa Says:

    Beyhude geçti yıllar silindi hatıralar
    Geride bir avuç yalan
    Hüzün dolu geceler buğulu pencereler
    İşte hepsi bu senden kalan…

    Beğen

  3. CuneyT Says:

    eğer ciddiyetle işiyle iştigal ederse o kara tırnaklı hanım kızımızın kırılanı yeniden eskisi gibi birleştireceğine inanıyorum…
    ama birleştirdiğini yeniden pencere olarak kullanılabilirmi o kadarını bilemiyorum..
    saygılar sevgiler hürmetler
    şen ola efenim şen ola…

    Beğen

  4. madalle Says:

    bu hanım kız kırılanı eskisi gibi birleştirir mi emin değilim ben.
    ama olur da birleştirirse onu da tırnaklarındakiyle boyar sonra gözlüklerine takar.. böylelikle dünyamıza bi karamsar daha katılmış olur.
    hoşgeldiniz:)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

