oyun

Mart 12, 2007

bugün şöyle bi “blog stats” denen yere bakarken bir de gördüm ki ‘dreamsact’ın vesilesiyle karalama defterime göz atanlar olmuş.. tabi bu duruma bi hayli şaşırdım, sevindim de. çevrem mi oluyo ne :P bi de oyuna dahil olmuşum bu bi devrim:) hmm gelelim bilinmeyen 5 şey’e;

*bardağın dolu tarafı denen olay bende hep boştur, iddia ediyorum en karamsar benim. (bu bi meziyet mi? hayır..)

*beyaz leblebi&cafe crown 2lisi bu ara favorim.

*sağlıklı beslenişin  4. ayını kutluyorum:) (bu beyaz leblebi de en masum çerez olması hasebiyle favorim olmak zorunda kaldı, yoksa çok da yakışmıyo kahvenin yanına)

*ille de kendi mutfağım.. -amin-

*küçük bi rica, mümkünse şimdi gidip annenizi öpün bi de çok seviyorum seni annecim deyiverin. anne seni çok seviyorum.

zaffa:) sende sıra

9 Responses to “oyun”

  1. Zaffa Says:

    çok ayıp ;)
    bunca yıllık hukukumuzu şu sırayı bana savmakla zedeledin :D
    illede benim mutfağım demişsin yaa, biliorum, kalıpların bile hazır bi eksiğin mutfak kaldı dimi :D

    sorarım sana..
    Ben kime past atacağım??

    Beğen

  2. madalle Says:

    :)
    o kadarını bilmem, üstüme düşeni yaptım ben :)

    Beğen

  3. insan Says:

    ben de beyaz leblebi’yi caddede bir cafe sandım once :)
    Allah iyiligini versin. vardı orda ya beyazlı bir şey..

    Beğen

  4. madalle Says:

    Allah senin iyiliğini versin çok güldüm yaa:)
    tamam sen iste ben cadde’de bi beyazlı kafe açarım:)
    özlemişim seni

    Beğen

  5. insan Says:

    istiyorum! :) her şey bedava bir kafe istiyorum :P cadde’de olması şart degil. kiralar pahalı orada ;)

    ben de seni özledim ya. zaffa’yı da özledim. özleye özleye ölücez herhalde hepimiz : ))

    Beğen

  6. madalle Says:

    herşeyi bedava kafe var zaten, kapım açık her zaman, bi otobüse atla gel şuracıktayım:)

    Beğen

  7. Melek Says:

    Beyaz leplepi bende çok severim her Rize yolculugunda mutlaka babam alır :) canım benim beraber yiyelim bir gün :P

    Beğen

  8. madalle Says:

    Rize yolunda inşallah

    Beğen

  9. Melek Says:

    İnşaallah. :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

