.rasko’m=).

Mart 1, 2007

                 

şu son zamanlarda tuhaf bir can sıkıntısı başlamıştı içinde. duyduğu bu can sıkıntısında ne bir dokunaklılık, ne de keskin bir acılık vardı. bir sonsuzluk, umarsızlıkla dolu yıllar, “bir metrekarelik alan”ın sonsuzluğu duyuluyordu bu soğuk, bu ölgünleşmiş hüzünde. hele akşam saatlerinde bu hüzün ona daha çok acı vermeye başlamıştı özellikle.    .suçveceza.

                                       

5 Responses to “.rasko’m=).”

  1. Zaffa Says:

    Sen var ya sen…
    Saman altından su yürüten cinsinden :D
    Ben orda kıvrınıorum madalleee bu buna olmuş mu öle mi olsa böyle mi olsa die..
    Sen şakır şakır döktürmüşsün helal valla :D

    Beğen

  2. Melek Says:

    Sen nasıl bir insansın,sen bir katile aşıksın,sen muhteşem bir dost sun…
    Ve mutluluğun sesini çıkarabilen tek insansın :)

    Beğen

  3. madalle Says:

    Aman Allah’ııımm! bi katile aşığım yoksa onda kendimi mi gördüm:p bi daha girip bakıp çıkarsan pek iyi olmaz 2 kelime döktür de öyle git. :M

    Beğen

  4. Melek Says:

    Bundan sonra burasını kendime atmiş gibi kullanıcam hayran kaldım çünkü ve bir tanede ben istiyorum canımcım :P

    Beğen

  5. madalle Says:

    haraca bağlıyorum gelenleri ona göre artık:P seninki binlerce kat güzeli olcak inşallah, iade-i ziyarete gelicem:M

    Beğen


Bir Cevap Yazın

