seninle 14 yıl :)

Şubat 17, 2007

17 şubat 1993

dün gibi hatırlıyorum o günü.. bi kardeşim olmuştu, apar topar abimle beni okuldan alıp hastaneye götürmüştü birisi.. kimdi? hatırlamıyorum..

17 şubat 2007

benim bitanecik kardeşimin bugün gözlerinin içi gülüyo, onu böyle görmek bana yetti de arttı bile. maddi şeylere bağlanmış kalmışım, böyle mutluluklara açmış meğer yüreğim. elimden geleni yaptım bugün için, sadece sevinsin “eksiklik” hissetmesin diye.. ama biyerlerde bi sızısı vardır o küçücük kalbinin bundan şüphem yok. olsun ben varım ya.. küçük hanım emrinize amade küçük bey:) canım tombişim seni çok seviyorum, tertemiz yüreğin hep böyle kalır umarım.. benzeme onlara küçüğüm.. ermişlerden olasın eren..

3 Responses to “seninle 14 yıl :)”

  1. Zaffa Says:

    ablalar kardeşlerini daha çok seviyo, abilerin kardeşlerini sevdiğinden…

    Allah bozmasın maşallah..
    Ne güzel yaa, dua da müthiş..
    Allah Eren’e hayırlı güzel bir ömür geçirmeyi nasip etsin inşallah..

    Beğen

  2. madalle Says:

    amin:) hepimize inşallah.

    Beğen

  3. insan Says:

    yeni okudum madalle’m, eren’in yeni yaşı hayırlı olsun, Allah ona razı olacağı, mutlu olacağı bir hayat nasip etsin..
    ablacığı hep yanında olacak. buna ben de eminim :)

    Beğen


Bir Cevap Yazın

