.ayna

Ocak 25, 2007

  Dün sabaha karşı kendimle konuştum

  Ben hep kendime çıkan bir yokuştum

  Yokuşun başında bir düşman vardı

  Onu vurmaya gittim kendimle vuruştum.

.ÖzdemirAsaf.

 

Reklamlar

6 Responses to “.ayna”

  1. hodbehod Says:

    gerçi tarzım değildir, bu tarz resimlerin altına yorum yazmak ama.. 40 yıllık dostluğun hatrı var tabiyki.. :D
    Ali Poyrazoğlu’nun yazdığı bi yazıyı hatırlattı bana..

    “Şunları bir araya toplayayım.
    Bir güzel muhabbet edelim” diye düşündüm.
    Mutfak işinden de anlarım. Donattım sofrayı. Bayağı uğraştım.
    Hepsinin, ayrı ayrı ne yemekten, ne içmekten hoşlandığını iyi bilirim.
    Bayağı da para gitti.
    Birinin yediğini öbürü yemez. Ötekinin içtiğini beriki içmez.
    Dört kişilik sofra kurdum.
    Mumları da yaktım. Bak hepsi, Erick Satie severdi. Hatırladım.

    Müziği de ayarladım. Geldiler.
    20 yaşında ben, 35 yaşımda ben, 40 yaşımda ben ve bugünkü ben dördümüz.
    Birden yirmi yaşımı, otuz beş yaşımın karşısına oturttum.
    Kırk yaşımın karşısına da, ben geçtim.
    Yirmi yaşım, otuz beş yaşımı tutucu buldu.

    Kırk yaşım ikisinin de salak olduğunu söyledi.
    Yatıştırayım dedim.
    “Sen karışma moruk” dediler. Büyük hır çıktı.
    Komşular alttan üstten duvarlara vurdular.
    Yirmi yaşım kırk yaşıma bardak attı.
    Evin de içine ettiler. Bende kabahat.
    Ne çağırıyorsun tanımadığın adamları evine.

    Ömür dediğin üç gündür,dün geldi geçti yarın meçhuldür,
    O halde ömür dediğin ;
    bir gündür,o da bugündür..

    Beğen

  2. madalle Says:

    iyi iyi anladık seni mi kırcam değiştirdim işte:) olmuş mu?
    ali poyrazoğlunu sevmem ama yazdıklarına bi kastım yok, çok güzel yazmış.. bakalım ben kaç çeşit benle kapışmak zorunda kalıcam?
    Allah sonumuzu hayır etsin
    kaygılıyım pek bi..

    Beğen

  3. hodbehod Says:

    pek ala olmuş resmi deiştiren ellerin dert görmesin inşallah :)
    Büyüdükçe çatışmalar azalır kişilk oturur, bakma şimdi böyle esip gürlediğimize.. Kuzu gibi olmamız yakındır ;)
    Allah güzel ahlak nasip etsin inşallah

    Beğen

  4. insan Says:

    özdemir asaf yerine

    benim adımı da yazabilirmişsin..

    Beğen

  5. madalle Says:

    bu blogcuk nedir ki ya..
    ben senin adını kalbime yazmışım;)
    hoşgeldin..

    Beğen

  6. insan Says:

    CANIM;)
    Allah razı olsun
    hoş buldum elhamdulillah..

    Beğen


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s