:)

Aralık 22, 2006

geliyorum :)

inşaAllah

bana biraz müsade,  soluklanıp, nazlanıp geliyorum..

6 Responses to “:)”

  1. insan Says:

    soluklanıp bir de nazlanıp ha?
    helal olsun :)
    git bakalım..

    Beğen

  2. Zaffa Says:

    Nasıl yaaa??
    noluo ordaaa :D:D

    Beğen

  3. madalle Says:

    tatilci oldum:P

    Beğen

  4. insan Says:

    Madalle Hanım,
    Zaffa Hanım ile İnsan Hanım nerede ve ne durumda olduğunuzu şiddetle merak ediyor :)
    Hele bir detaylı ses verin..

    Beğen

  5. madalle Says:

    hanım hanım:P beni şaşırttınız doğrusu
    koyduğum resimden ve yazdığım 3 5 satırdan nerde olabilceğimi tahmin edersiniz sanmıştım..:) zaffa hanım öğrendiler artık size de ya tahmin etmek ya da zaffa hanıma danışıvermek düşüyo:)
    Allah’a emanet.

    Beğen

  6. insan Says:

    o kadar tahmini biz de yaptık ve hatta zaffa hanıma söylemiştik :)
    mutlu ol orada..

    Beğen


Bir Cevap Yazın

