sustum.

Aralık 16, 2006

http://aimediaserver.com/studiodaily/harvard/harvard.swf
harvard üniversitesi’nde “hücre içinde yapılan bir video çekimi” notuyla geldi mailime bu video. ama sonunda da animasyon olduğunu anladığım bi yazı var. ben karar veremedim, ama hangisi olursa olsun susmak düşüyo bana. aciz aklım bunun daha ötesini yaratabilecek Yüce Allah’ a bir kere daha şükretmekten başka birşey yapmama izin vermedi. iyi seyirler…

5 Responses to “sustum.”

  1. insansan Says:

    Bu tema olmamış…

    Beğen

  2. insan Says:

    madalle,

    harvard 1
    stanford 2
    penn state 38
    in business

    katkı yaptım bilgi dünyana
    en tecrübeli olduğum konuda :)

    sevgiyle,

    Beğen

  3. insansan Says:

    Şimdi daha iyi görünüyor alıştıkça belki veya yeni temaya uygun yazılar yazdıkça..

    Beğen

  4. madalle Says:

    ben temaya uyamıycam ne yazık ki tema bana uymak isterse başımla beraber :P hoşçakalın.

    Beğen


Bir Cevap Yazın

